Helgen

Jag har haft en underbar välbehövlig 3-dagarshelg.
I fredags var jag alltså ledig. Passade på att åka till stan och träffa Jocke och Jeanette.
Spenderade återskilliga timmar i olika affärer och fikade på ett mysigt café.
Kom hem aningen fattigare, men det var det värt. Såklart.
Lördagen började jag med att (insvept i täcket) förflytta mig från sängen till soffan där jag åt frukost samtidigt som jag tittade på På spaning med Bridget Jones. Resten av dagen var jag hos mina föräldrar tillsammans med mina systrar och syskonbarn.
Igår fick jag ett städryck (efter att ha börjat dagen lika som lördagen, men denna dag med Walk the line)
och for fram som en galning med dammsugare, trasor och ett vansinnigt rännade till återvinningsstationen.
Sedan var det dags att ta sig ut i höstsolen (som försvann ganska fort) tillsammans med Sandra och hennes två underbart roliga barn.
Härlig helg med andra ord. Behövs oftare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback