Höstmorgon

Hösten är äntligen på väg...
Jag är en av de få människor som faktiskt längtat. Jo, jag lovar, det är sant.
Så nu sitter jag här på mitt kontor i det lokala biblioteket och längtar ut.
Hungrig är jag också. Tur att det snart är frukost.
Sen är det dags att öppna biblioteket för de ivriga tidningsläsarna som köar för
att få tag på tidningen först. :)

Den här bloggen kommer säkert inte bli världens mest spännade, men det är så mitt liv ser ut.
Det är inte världens hoolabaloo hela dagarna, men det har jag heller aldrig begärt. Det är trots allt de små sakerna som gör det. Och de gör det ganska bra ska jag säga...

För att citera Winnerbäck:
"Du säger att jag har en liten värld, men den är större än begärd"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback