Kan någon få mig att sluta oroa mig så mycket?

Igår var jag så trött så jag stupade i soffan när jag kom hem. Drev först folk till vansinne med mitt flamsande på jobbet eftersom jag var så trött. Jag bjuder på det.
Kvällen blev inte direkt bättre. Efter Ugly Betty och Desperate housewives så var jag övertrött.
Jag är som ni vet mästare på att tänka mer på mina vänner än på mig själv och igår blev det väldigt påtagligt.
Saker har hänt som har fått mig att bli orolig och inte kunna koppla av vilket gjorde att jag i natt har sovit sammanlagt ungefär en timme.
Vaknade kl 6 av väckarklockan (varför somnar man precis innan klockan ringer?), messade lite med Jocke, pallrade mig upp och cyklade till sporthallen för att simma.
Väl där mötte jag Anna-Karin och Maria i omklädningsrummet, och de var redan klara och på väg ut! Men jag hade mitt eget sällskap i form av Sabina i bassängen. :)
Nu är jag inte helt pigg ska jag säga. Har läseklubb på efm och kommer antagligen att blanda ihop alla böcker till en enda salig röra. Haha. Jag och de fnittriga 11-åriga tjejerna. Kan bli kul...
Efter jobbet ska jag ställa videon till Men in trees och Lost och sen gå och lägga mig. Omedelbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback