Lång dag...

Har haft en väldigt märkligt lång dag idag faktiskt.
Den började bra med att jag och mina sju böcker tog bussen till Kolbäck.

image15
Jag pratade mig raskt igenom 2 klasser med 7:or och hade sen en timmes rast. Med värsta gassande solskenet ute så passade det mig perfekt.
Jag tog en lång promenad längs med Kolbäcksån i solen och svettades nästan ihjäl på kuppen. Men jag kan leva med det. Bara tanken på mina kollegor som satt inne på et kontor gjorde mig på bästa skadeglädjehumöret. Moahahahhahaha (ja, jag är en hemsk människa!).
image14

Tillbaka på skolan hälsade jag på i ytterligare två klasser och det gick jättebra. Man har väl vart med förr. Haha
Stressade tillbaka till Hallsta, slängde i mig lunch och gick ut i bibblan för att byta av Carro som varit snäll nog att ta halva mitt pass.
Ringde Jocke och lät honom slänga ur sig lite, eller ja, mycket skit medan jag lyssnade.
Det tog ungefär 45 minuter.
Nu är jag på konstigt humör. Mycket i huvudet. Tänker på Jeanette också som ligger hemma och mår dåligt. Hoppas att du blir piggare snart! Ring om du vill ha sällskap, ok?
Jag är sjukt trött nu. Borde vara pigg för jag sov ordentligt i natt, men mina ögon vill inte hålla sig uppe mer nu.
Jag vill sova, men har fortfarande några böcker att läsa tills imorgon. Men det löser sig. Det gör det alltid...
Nu ska jag hem.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

söta du som tänker på mig. jag mår bättre nu som tur är. räknar med att vara helt normal imorgon. =D
kram kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback