Lycklig och Förvånad

Säg att jag är bäst i världen!
Igår var jag ju på viktväktarna som ni vet. Jag var ju nojjig som vanligt men snacka om förvånad när jag klev på vågen och hade gått ner 2,7 kg! Hur fan gick det till? Jag har ärligt talat ingen aning, men det var ju trevligt.
10,1 kg totalt nu och 1,3 kg kvar till mitt första delmål som är 10 % av startvikten. Om ni är nyfikna så får ni väl räkna själva. Det känns helt underbart faktiskt!
Solen lyser till min ära. Hehe. Ska ut och äta lunch med Anna-Karin idag. Mycket trevligt.
Jag som brukar känna att jag aldrig hinner träffa någon har plötsligt massor med planer. Det känns som att livet är lite bättre än förut. Det kan ha att göra med att jag har mycket mer energi nu och att även mitt humör har fått sig ett uppsving.
Det här med att ta tag i min hälsa är nog det absolut största och bästa beslutet jag någonsin fattat.
Jag ska träffa A-K idag, förhoppningsvis även imorgon med Jeanette och på måndag när vi ska äta tacos och sen gå nostalgivarv runt Skantzen för att titta på brasan. På tisdag är man ju ledig om man jobbar i kommunen och då ska jag träffa Jocke. Nästa lördag är det bmb och jag ska festa som aldrig förr.
Jag mår så himla bra om ni inte förstått det än...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha..jaså, det hade kunnat vara så enkelt alltså..men men..det gäller att göra det svårt för sig.. haha. GRATTIS till minus 2,7 kg och hälsa a-k senare..kraaaaaaaam

Postat av: Jeanette

just ja..jag glömde..DU ÄR BÄST I VÄRLDEN!! hehe..;0)

2007-04-27 @ 10:11:42
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback