Tillbaka i verkligheten

Jaha, då var man tillbaka på kontoret igen. Ett väldigt kallt kontor eftersom jag och Ann-Sofie höll på att dö av värmeslag förra veckan, och alltså stängde av elementen helt uan att veta att det skulle komma snö.
Ja, vi är ganska smarta. Vi vet.

Hade som sagt middag med några vänner i torsdags. Det var väldigt trevligt. När de hade gått förflyttade jag mig med vinet till soffan. Slog på lite Eskobar och halsade direkt ur flaskan. Pratade med Lars och somnade sen som en klubbad säl.
Spenderade hela lördagen hos mamma och pappa med resten av familjen. Åt påskägg, god mat, busade med syskonbarnen och spelade kort. Följde med Sofia hem, hyrde film (Lady in the water och Crazy love) och åt lax.
Igår satt jag bara i soffan hela dagen. Läste äntligen ut Bärnstenskikaren, läste också Det andra målet av skådespelaren Jonas Karlsson. En samling noveller som binds ihop genom historiernas gång. Kan rekommenderas.
Läste också en bok som jag varit väldigt nyfiken på. Den heter Pojken i randig pyjamas och har absolut ingen beskrivning av handlingen på utsidan. Man måste läsa den för att få reda på vad den handlar om. Jag kunde såklart inte låta bli. och jag förstår dem. Man kan inte beskriva den utan att förstöra boken, men läs den om ni har möjlighet. Det var den värd...

Denna helg har jag pga mitt obefintliga radiointresse först nu hört Grace Kelly med MIKA, och är helt kär i den!
Har även lyssnat på Fever Fever med Melody Club och längtar just nu till imorgon när The Ark's nya skiva släpps. Ska tydligen vara väldigt bra, så jag är grymt nyfiken. Recension av den senare.


Kommentarer
Postat av: N M

Du har ju missat både fredagen och söndagen ju!!
Dessutom ringde du mig när du halsade, sådetså! Inte förvrånga saker utan att muta dom som var med! :D


Puss

2007-04-10 @ 10:12:54
Postat av: N M - IGEN!

Nu ska jag fasen ringa HOMO - ombudsmannen. Jag känner mig oerhört diskriminerad, här lägger jag in en kommentar så står det iallafall "Kommentarer (0)". Ska det vara så här!?!?!? Jag ringer HOMO!! Eller ska jag ringa en homo och gå på dejt istället.. Det låter ju lite trevligare, hmmm (?) Nåväl, du slipper undan för denna gången då... Måste leta i telefonboken... har inte tid med dig längre nu...

2007-04-10 @ 11:25:38
Postat av: mia

Men varför fungerar det inte? Jag blir galen!!!

2007-04-10 @ 18:04:24
Postat av: Anonym

pinuppa

2007-04-10 @ 18:10:20
Postat av: Jeanette

jag vet, jag ska fan betala skiten bara för att få tag på jocke. vore så värt det. hade en lång diskussion med anna-karin om det också..haha.. men jag måste ladda lite för det först, jag känner mig kränk av att behöva betala för sånt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback