Var är solen när man har nya sommarkläder?

Köpte nya sommarbyxor igår. Bruna 3/4 byxor som är så grymt sköna så att jag vill bo i dem.
Och i en storlek mindre än förut. Lycka!

Och så fick jag hjälp på Twilfit med att hitta 2 nya bh:ar som gör att jag har snyggaste hyllan! Nu måste jag bara hitta en tröja till lördagen som gör urringningen rättvisa. :)

Har de nya byxorna idag (det var sol imorse när jag gick till jobbet!) och vad är det då för väder nu?
Jo, iskallt och blåser som mord in i helvete (som morfar skulle sagt)! Åh, vi ska ju till Björnön! Jag kommer att frysa ihjäl, men ok. Jag får väl ta det. Jag har iaf snygga byxor. Hehe
Nu får vi strax låsa och gå hem. Ha en skön helg allihop!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback