Kalas, grillning och div, annat...

Har haft en skön helg igen. Sov oförskämt länge i lördags och masade mig sen till Sabina för att grilla.
Hann förresten läsa några böcker till läseklubben och sola lite först på min balkong. Varmt!
Promenad med Sandra på kvällen. Perfekt temperatur ute.
Kalas hos Jeanette igår. Alla lyckades sätta på sig svart-vita kläder. Visste inte att vi hade dresscode...

          image92

          image93

Vi åt som vanligt för mycket snickerskaka. Det är sjukt beroendeframkallande.
Tur att Jeanette bara fyller år en gång/år.
Glass blev det också. Med hallon och björnbär (och snickerskaka).
Hon är en ängel, det där födelsedagsbarnet...

Så, nästa vecka blir det Kreta, om det inte har brunnit upp innan det. I så fall stannar jag nog hemma. Kanske.
Ikväll ska jag och Sandra till Ica Maxi och storhandla som riktiga hemmafruar. Haha, vi får väl ha springtävling i gångarna, så vi får nån motion idag också.

Annars ser mitt liv ut så här just nu:

Läsa: Förrädarens guld av Philip Reeve
Lyssna: Maia Hirasawa och Lars Winnerbäck
Göra: försöka bli av med mitt sockerberoende. Igen.
Titta: Weeds och So you think you can dance
Längta: till Kreta
Sakna: närhet
Vilja: ha en lååång myskväll med mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback