Konserter och machojobb

Åh, Maia Hirasawa var alldeles alldeles underbar.
Jag måste verkligen lyssna på skivan nu. Den ligger ju hemma hos mig. Har bara inte hunnit.
Det är så härligt med konserter. Jag har sett flera underbara artister i sommar. Kristofer Åström, The Ark, Sugarplum fairy, Marit Bergman och nu Maia. Och så har jag Winnerbäck att längta till i november.

Idag har jag och Ann-Sofie varit värsta macho på morgonen med borrmaskin, pluggar, skruvar, tumstock och skruvmejsel. Vi behövde inte ens hjälp av Kent.
Vi sätter upp nya hyllor för att skylta böcker på. Vi har förklarat krig mot boksnurrorna eftersom de är så sjukt fula och tar så himla mycket plats.
Vi hann dock bara sätta upp hälften av hyllorna idag. Det ska bli fyra till under. Vi får ta det imorgon.
Vi vill inte borra under öppettid. Då får vi eventuellt stryk.

image87

Ikväll är det stavgång igen. Måste verkligen det. Bäst att låta Sandra bestämma så att det blir en ordentlig runda också. Jag är alltid så lat. hehe

Nu ska jag fortsätta med min favoritsysselsättning: höstschemat. Och ja, jag är liiite ironisk.

Kommentarer
Postat av: Söta underbara Magnus...

Vill du skratta?
Parken Zoo, Eskilstuna
Flicka ~6 springer fram till sin lillebror ~4 som har på sig en Spindelmannentröja och äter en Spindelmannenglass. Det märks att flickan är arg på sin lillebror.
Flickan (skriker): Spindelmannen är gay!

2007-08-09 @ 11:06:33
Postat av: Magnus, igen.. Du vet, den söta underbara...

Vill du dansa på kontoret till Oh Lauras remix?
Kolla på länken...

Postat av: Jeanette

Eventuellt så var Magnus inlägg sjukt kul. Hahahahahaha.. det första alltså.. Nu ska jag eventuellt utnyttja det andra och lyssna på Oh Laura remixen och se om det kan hängas i julgranan...eventuellt till julen...=) Nu är jag eventuellt klar här. Hahahaha. Eventuellt kram kram. PS. Eventuellt är jag dryg nu.. hahahaha..

2007-08-09 @ 22:19:27
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback