Pride och Parken Zoo- lördag

Ok, hur långt hade jag kommit när jag bloggade i lördags? Jo, just ja, Christer höll på att sminka sig och jag agerade dj med Kylie, Madonna och Bette Midler.
Ok, vill ni se resultatet?
image83
image84

Värsta baben. :)

Iaf, han och Fredrick skulle gå hela paraden och jag skulle ju inte gå alls, så de tog en taxi och jag tog bussen till stationen för att dumpa av min stora väska. Kastade mig sen på en tunnelbana till Slussen för att hinna se Tommy och Jocke innan jag åkte hem.
Väl där dök solen fram och det blev hysteriskt varmt. Alla transorna började bekymra sig om sminket och att det var så himla varmt med peruk och nylonstrumpbyxor. Jaja, sluta klaga. Vem har tvingat er att ha dem på er? ;)
Kastade mig på t-banan igen, och så till tåget.

Hann precis hem och vända innan Sandra plockade upp mig och Jeanette och vi åkte till Eskilstuna för att se Sugarplum Fairy och The Ark!
Sugarplum Fairy, som var förband, var bra, men lite tråkiga. Jag gillar dem bättre på skivan.
The Ark var allt annat än tråkiga. Jag bara älskade konserten, och Ola är ju så sjukt sexig! :)

image85 image86

Lämnade av Jeanette i Västerås och sen stannade jag och Sandra på McD.
Åkte sen hem mitt i natten och sjöng med till Anna Ternheim och Lars Winnerbäck i stereon. Mysigt.

Igår tog jag det väääldigt lugnt kan jag säga. Låg på balkongen och läste jPod och sen låg jag i soffan och tittade på inspelade Weeds och So you think you can dance. Det behövdes. Men shit, vad roligt jag har haft! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback