Pride-torsdag

Lite mer info om onsdagen:
Marit Bergman var verkligen hur bra som helst! Jag är lite kär i henne nu. Vi fick höra en massa låtar från nya skivan, plus Adios Amigos och I will always be your soldier, så jag är mer än nöjd.
BWO var också asbra. Verkligen. Shit, vad proffsiga de är.

Ok, igår var det torsdag. Fredrick drog till jobbet ganska tidigt och Christer och jag låg kvar i sängen och pratade jättelänge innan vi gick upp och kollade på smurfarna. :)
Sen stack jag ner på stan för att träffa Lars och proviantera på systemet. Åt buffé på Pizza Hut och drog sen till parken. Väl där träffade vi Fredick, Jocke och hela hans släkt typ. :)
Satt ett tag ute på gräsmattan och hade roligt. Jag hade förlorat omdömet lite på systemet, så jag hade köpt på mig en massa lightcider som smakade rävpiss, eller snarare gelegodis.

image68

Världens äckligaste cider:
image69

image70

Gick in precis när schlager-kvällen började. De drog igång med Sarah Dawn Finer och Mark Levengood var som vanligt konfrancier. Kvällen fortsatte med Andreas Lundstedt, Regina Lund, Sonja Aldén, Cyndee Peters, Ann-Louise Hansson, Nanne, Jill Johnsson, After Dark, Sylvia Knight som tävlade för Island 2006(bilden) och div annat, bla Angel som sjöng "Sommaren i city 1990, kommer du ihåg mig?":

image76

DQ från Danmark:
image75

Fredrick och Christer Lindarw:
image73

Fredrick, jag och Tony:
image72

Lars och Fredrick:
image71

Schlagern tog slut och vi frog runt i parken ett tag. Jag träffade Magnus och hans kompisar. Vi drack cider och kramades med killen i Vänsterpartiet-tältet. :)
Lars och Fredrick fick nog och drog hem, Jocke hamnade hos nån Kenny, och vi skulle till Lino.
Väl där var vi tydligen för överförfriskade för att bli insläppta, så vi siktade på Patricia istället. Där var kön lååån, och båten fullpackad, så istället drog vi till Magnus kompis Knut i Solna för att efterfesta.
Höll på att somna i hans soffa, så vi åkte hem ef´ter att Magnus vattnat hans blomma med grogg. Vaknade 11:24 imorse brevid Magnus. Vi ska snart ner på stan och äta kinamat, sen ska jag väl ta mig upp för de 91 trappstegen till Fredrick och Christer och byta kläder, och sen är det väl bara att dra till parken igen. Ingen rast och ingen ro, men det är väl lika bra. :)

Puss på er alla, och Sabina, jag lider med dig. Kommer hem på söndag, så då kan jag hålla dig sällskap.
Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad snygg du är! Jag gillar verkligen din tröja, värsta baben! :D Åh, jag vill oxå vara där, ni har bergis inte lika kul utan mig, haha. Krama och pussa alla jättamassa från mig! Speciellt Tommy, säg åt honom att komma hit igen och festa med mig. Puss puss, ha en fortsatt überrolig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback