4 dagar kvar nu...

till julafton!!!
Jag är enormt taggad i år. Förra året ville julstämningen inte alls infinna sig, men i år kan jag inte få nog av glitter, pepparkakor, julklappar och hyasinther.
Nu är det bara att vänta...
Jag har köpt julklappar till alla, ja iaf nästan, jag är inte riktigt klar än.
Jag har köpt julklappar till mig själv också. Det gör jag iofs varje år, men det är alltid lika roligt.
I år ska jag bla få min nya idol Sven Nordqvist's nya bilderbok "Var är min syster?". Den är bara helt ljuvligt underbar. Om jag fick välja vad jag ville bli utan att vara realistisk, så skulle jag vilja bli en lika bra illustratör som Sven. Det ska nog stå på min önskelista nästa år.
Funderar även på att försöka hitta ett nytt sällskapsspel till min familj.
Förra årets "Hjärnkoll" som mamma och jag köpte var helt värdelöst. Komplicerat till tusen.


Idag ska jag även skicka ett enormt stort GRATTIS med tretusen kramar och pussar till min fantastiska lillasyster Sofia som fyller hela 24 år idag! Hon är inte så liten längre...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback