Håll ut...

Ok, jag erkänner mitt nederlag. Sockersuget vann över mig igår. Men det var inte så farligt. Inte så att jag moffade i mig tjugo kilo godis direkt. Jag åt kanske tio. Stycken alltså, inte kilo. :D
Fan, jag hade ju lovat mig själv att inte äta socker, men allvarligt, det är sjukt svårt!
Desto större anledning att bli av med beroendet kan man ju tycka...
Iaf, nu är det nya hårda tag igen. Imorgon är det dags för första vägningen. Jag känner mig inte ett dugg orolig. Jag vet att jag har skött mig bra. Får se om vågen är av samma åsikt. :)
Jag är grymt partysugen också! Kan inte nån festa med mig!? Jag dör av tristess snart...
Och så ser jag fram emot slutet på februari då jag förhoppningsvis har råd att träffa Lars i Sthlm.
Jag ska verkligen försöka.
Nu snöar det hysteriskt också. Pulka, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback