Nöjd...

Torsdag igen. Var alltså på vv igår. Var helt svullen i kroppen (härligt att vara kvinna. visst?) så trodde inte att det skulle bli nån vidare framgång på vågen denna vecka. Hade iaf gått ner 1,1 kg! Jag var helt nöjd med mig själv och fick guldstjärna på boken. :)
När jag sen kom hem och skulle rita i min lilla viktminskningskurva, så såg jag att hon inte alls hade skrivit -1,1 i boken, utan -1,3! Jag hade hört fel! Jippie!
Alltså, totalt -3,3 kg nu på 2 veckor. Härligt...
Firade med QP på McDonald's (med morötter och juice!) innan vi åkte hem. Det var typ den godaste QP:n jag ätit någonsin. Och antagligen den enda jag lär äta i år, så det var det värt. Man får ju inte bli manisk. Då orkar man inte. Been there, done that...
Jag har galen mensvärk nu. Orkar inte skriva nåt mer.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback