Nu börjar det...

Så, nu har mitt "nya" liv börjat! Jag känner mig peppad.
Var alltså på viktväktarna igår med syrran. Hon var överlycklig eftersom hon vägde in sig på 2.4 kilo MINDRE än jag. Vi var inte riktigt av samma åsikt. Nu är det tävling, vilket bevisades av att hon försökte få mig att köpa pizza i affären efteråt. Känns som ett bra stöd. Tack. Verkligen. :D
Så nu sitter jag här på jobbet och bara väntar på att sockersuget ska smyga sig på mig. När som helst nu.
Men jag ska vinna! Kastade alla kakor som fanns hemma hos mig imorse. Det är ju "synd att kasta" som alla säger, men hon på vv sa nåt smart igår. "Ska papperskorgen eller jag vara soptunna?". Tänkvärt.
Ska iaf ut och äta med A-K ikväll. Det får väl bli nåt nyttigt. Ska bli kul att träffas bara. Maten är mindre viktig.
Och på lördag ska jag träffa henne och Sandra igen. Kolla på melodifestivalen (Heja The Ark!) och kanske äta tacos. Inget bestämt ännu...
Så, nu ska jag inte plåga er med tråkigt info om mat längre. Nu ska jag bara köra på! Skam den som ger sig! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback