That's what friends are for...

Hade en sån underbar efm i Stockholm igår.
Träffade Lars på stationen, sen ringde Fredrick och undrade om han fick luncha med oss, och det fick han såklart. Han var på ljuvligt skratt/skämt humör och så där underbart charmig som bara Fredrick kan vara. 
Lars var såklart lika söt som vanligt, även om han inte tar lika mycket plats som oss andra galningar. :)
Jag satt och undrade på tåget hem varför jag inte träffar de här människorna varje vecka? Ja, jag vet, det är svårt, men man borde ju se till att ses oftare än man gör.
Lars, om du flyttar till Sthlm så måste vi ses mer än 2 ggr/år. Lova!
Iaf, så var jag helt lycklig i magen hela efm och kvällen igår, och fortf när jag vaknade imorse så tänkte jag på dem. Tänkte på hur otroligt lyckligt lottad jag är som har så fantastiska vänner. Nåt måste jag ju ha gjort för att förtjäna detta, och det var antagligen nånting bra. :D
Tusen kramar till er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback