Underbar helg!

Sitter på jobbet igen. Är sjukt trött, men lycklig.
Har haft en underbar helg i Stockholm med mina vänner som jag inte sett sen priden (dvs augusti).
I fredags åkte jag alltså, träffade Magnus på stationen, åt mat och åkte sen hem till honom. Spelade Backpacker 3 (och är nu ännu mer säker på att jag måste sovit på alla geografilektioner), blev bjuden på jättegod mat, drack vin och tittade på film. Herregud, har ni sett "Gudarna måste vara tokiga"!? Jag dog nästan av skratt. Härliga galna Magnus. :)
På lördagen lyckades jag ta mig från Alvik till Djurgårdsbron alldeles själv (*stolt*) och hamnade så hos Fredrick och Christer. Gav oss ner på stan, åt mat och begav oss sen till underbara Chokladkoppen. Fikade tills jag höll på att spy, och drog sen hemåt för att inte missa melodifestivalen, som gör att jag idag nynnar Samba sambero, samba sambereoooooo.
Drack lite cider, sjöng karaoke och bestämde oss sen för att dra till en schalgerbar. Christer var ute med sina kompisar, så det var bara jag och Fredrick. Vi hade roligt, sjöng ännu mer, kom hem halv tre kanske, och hann precis tvätta bort sminket och somna innan Christer som hem.
Vaknade halv nio av väckarklockan, och tog bussen till tåget. Träffade Jocke i Västerås, satt på Gränden, pratade en massa och upptäckte hur mycket jag saknat honom. Även om han kan vara det drygaste jag vet så är han ändå oumbärlig i mitt liv. Puss till dig!
Så, alltså, för att summera denna helg: 4 underbara killar, jag, god mat, dricka, musik. Skulle kunna vara varje tjejs dröm, om det inte hade varit för att ingen av dem är hetero. haha
Love you all!


Kommentarer
Postat av: Kotten

haha..har du drama-queens i ditt liv, det var det värsta..haha..
låter som att du har haft en underbar helg, darling..hörs och ses snart..puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback