Äntligen fredag...

Idag kan bli en riktigt bra dag. Jag har just betalat alla räkningar, och har massor med pengar kvar känns det som.
Ska till stan och shoppa på efm, så efter det är jag väl fattig igen, men so what? Jag klarar mig alltid...
Ska äta lunch med Jocke. Kände att jag behövde träffa honom ensam innan pridehysterin sätter igång. Alla blir så konstiga då. Glada, glittriga, underbara- men konstiga.
Jag ska ägna mig åt det jag hatar allra mest idag, dvs köpa bikini. Eller, själva köpandet är inte så farligt, men att hitta en som sitter bra! Alltså, håll tummarna, gott folk, annars får vi hålla till på nudiststranden på Kreta.

Tänkte bara önska underbara Magnus en skön semester. Människan jobbar snart ihjäl sig, men nu ska han inte jobba på 43 dagar. Fick ett sms imorse. Och här hade man precis gått upp och skulle ut i spöregnet.
Avis? Vem? Jag? 

Nu är det helg igen, vilket betyder att vi hörs på måndag.
Ha en trevlig helg!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hello darling. Visst kan vi åka på efm på lördag. Det gör inget alls. =P
Kraaaaaam

Postat av: Nurse Mags

Jobba ihjäl mig? Näe, det hade jag inte planerat faktiskt.. Jag trivs med att jobba mycket och sen vara ledig längre ju... och det har jag ju nu lyckats med :)
Du, vi ses på torsdag =)
Lycka till med bikiniskiten... rosa och rosetter blir bra tycker jag..

2007-07-27 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback