Frisören från paradiset...

Åh, jag älskar min frisör. Hon är så himla söt. Jag har bara träffat henne två ggr nu, men det känns som att jag känner henne. Och så blev hon avis när jag sa att jag skulle till pride, för tydligen brukar hon alltid vara där med sina bögkompisar, men i år skulle hon jobba. Hon fick mig att lova att berätta allt när jag kom dit nästa gång.
Dessutom ville hon gå på The Ark, och blev avis när jag sa att Marit Bergman skulle spela på invigningen av pride.
Jag har verkligen hittat rätt frisör för mig.
Dessutom är jag skitsnygg i håret nu. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

söt ... & lik mig; mohahaha, hur får du ihop det?
spännande att se hur håret blev ikväll!!! :D
*kram*

2007-07-30 @ 16:25:58
Postat av: Anna

jag är oxå avis på att du ska till pride ju! hoppas ni får det aproligt! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback