Jag kan nog klara detta...

Hmm, jag tror att min motivation är tillbaka. På riktigt.
Jag vill faktiskt gå ut med stavarna varje kväll, och jag bryr mig faktiskt om vad jag stoppar i mig. Det skrämmer mig dock att till och med sit-upsen börjar bli roliga, även om jag bara orkar typ 20...
Sandra är världens bästa peppare/sällskap i detta. När man än vill gå, så vill hon. :)
Jag är lite irriterad över att jag inte vet vad jag väger nu. Mammas och pappas våg hade slut på batterier eller nåt. Jag får gå hem till Sandra och väga mig. Skulle tro att jag ligger på ungefär samma vikt som sista gången jag var på viktväktarna. Funderar starkt på att ta mig dit igen till hösten. Efter Kreta alltså. :D
Vill ju inte kasta bort de 10 kg jag gått ner...

Idag är det soligare än någonsin förut, och jobbar såklart till fem. Hurra. Funderar på att ta ut min friskvårdstimme på förmiddagen och åka och simma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback