Strömsholm=paradis

Igår gick jag upp sent, och hann bara ha tråkigt i ungefär en halvtimme innan systrarna ringde och frågade om jag ville följa med till Strömsholm och äta lunch. Vem tackar nej till ett sånt erbjudande?
Vi åt god mat och åkte sen till österängarna och slängde oss på gräsmattan i solen. Jag hittade ekarna som vi alltid klättrade på när vi var små, och kunde såklart inte hejda mig själv. haha
Här kommer ett smakprov på mitt smidiga jag...

image52

image53

Och, ja, eken är mycket högre än det ser ut. Livsfarligt att klättra upp i flip-flops. :)

Sen blev det stavgång med Sandra. En halvmil ungefär (låter mer än 5 km). Härligt. Och sen gjorde jag sit-ups och lite annat när jag kom hem. Vågen visade ytterligare ett kilo minus. Inte illa pinkat...

Idag har jag hittills bara legat på gräsmattan hos mamma och pappa (som är i Halmstad) med Sofia och Kristina. Mys.
Skulle ut och gå med sandra idag också, men skavsåren är överjävliga och vägrar läka. Måste nog vila dem idag. :(

Så, nu ska jag vara lite social med systrarna. Imorgon blir det IKEA med sabina. Hurra!

Kommentarer
Postat av: sandra

fy sjutton för dina skavsår, hoppas dom läker fort nu.
jag var så jäkla sur och arg hela dagen idag (barnen bara bråkade -suck-) så jag tog mig genom 5km-spåret.
jäkla pucko jag är.
trodde fan heller att jag skulle komma ut tillbaka, men gjorde det iaf :)
det spåret ska vi nog inte gå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback