strumpbyxhelveten!

Imorse i ett svagt ögonblick bestämde jag mig för att ha en lång tunika och leggings på mig till jobbet. Det kan iofs ha något att göra med att alla mina byxor verkar ligga i tvätten, men iaf...
Alla som känner mig vet att jag är allergisk mot strumpbyxor av alla de slag, så jag slet och drog i de förbannade leggingsen (hur böjer man leggings?) tills jag trodde att jag skulle dö.
När de väl satt där de skulle så såg man ju smal ut! Shit! Förutom att allt fett trycktes upp ovanför, så jag fick dra upp dem till ovanför naveln. (Ja, ni får skratta)
Provade att sitta lite, och jodå, det gick. Cyklade till jobbet, och när jag kom fram, vad hände? Jo, självklart, jag behövde gå på toa. Hurra! Fan, påminn mig om att jag inte ska ha sånt här på mig. Vad är det för fel på jeans?
Men... jag är rätt snygg...


Kommentarer
Postat av: hanna

haha :) underbar målande beskrivning! Men tro mej, efter ett tag är leggingsen(?) ens bästa vän! :))
Kramar, hanna

2007-07-18 @ 13:31:22
Postat av: sandra

du. du är alltid snyggast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback