Grattis och Lycka till

Fredag idag. Äntligen. Jag ska bara jobba halva dagen, alltså bara ett par timmar till. Hurra!
Ikväll ska vi ut och tacka av Carro. Hon har ju hittat ett nytt jobb i Västerås som antagligen kommer att vara perfekt för henne, men mindre perfekt för mig, eftersom det betyder att vi blir en Carolina fattigare på mitt jobb.
Helt värdelöst enligt mig. Men jag önskar henne ändå lycka till av hela mitt hjärta, och Carro, om du läser det här, lova att vi ses! Ofta! Jag saknar dig redan...♥
Idag vill jag också passa på att skicka massor med stora grattiskramar till min syster Ulrika som fyller år idag.♥
Imorgon drar jag iväg till Stockholm över helgen. Ska bli riktigt roligt, eftersom jag aldrig hinner träffa mina kompisar som bor där. Ska träffa Fredrick, Christer, Magnus och Tommy och jag ska festa aom en galning och dricka snygga drinkar. Hihi
Ska upp tidigt på söndag och ta mig hem till Ulrikas kalas. Roligt, men jag kommer nog att vara ganska trött...
Ännu tröttare kommer jag att vara på måndag. Stackars de som ska jobba med mig. Moahahaha
Nu ska jag hem.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback