Hold on hope

Idag ska jag åka till Helsingfors! Ska bli så himla mysigt att komma iväg några dagar med hela familjen.
Jag ska glassa på däck med en drink i näven. Avundsjuk? Det kan du gott vara. Hehe

Vill passa på att skicka ungefär en miljon grattiskramar till Anna-Karin idag. Hon fyller år! Hurra! Hurra!

Jag fick lite musik från Jeanette för ett tag sen, och nu har jag upptäckt att en låt blivit en sån där låt som jag letar efter så fort jag slår på mp3:n och sen lyssnar på ungefär 14 ggr i rad tills jag tröttnar.
Det är Hold on hope av Guided by voices, som för övrigt låter som namnet på ett kristet gospelband. :)
Lyssna på den
här, och kolla på klipp ur Grey's anatomy samtidigt. Vackert...


Everybody's got a hold on hope. It's the last thing that's holding me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback