Kall men trevlig kväll...

Ja, nu är jag riktigt säker på att nån där uppe har bestämt sig för att driva med mig...
Igår kväll åkte vi alltså till västerås för att lyssna på Andreas Johnson på Rix fm festivalen. Vi bredde ut filten, dukade upp mat, korkade upp våra smirnoff ice och sen började det regna. Surprise, va?
Iskallt var det iaf. Först åkte tröjan på, sen sjalen, och slutligen jackan. Molnen hopade sig över oss, och det blåste iskalla vindar. Trots detta var det riktigt mysigt. Vi kurade ihop oss och sen kom solen, och därmed också regnbågen.

image39

Träffade Jocke där också. Han sprang fram och tillbaka mellan oss och de han var där med. Vi var tydligen mycket trevligare om jag ska tro honom. Jag har visserligen ingen anledning att betvivla detta, då jag vet hur förbaskat trevliga vi är. Hehe

image40

Efter att ha plågat(?) oss igenom en pinsam reklampratare, Da Buzz, Sonja Aldén (som faktiskt var bra) och någon Anders Johansson som jag fortf inte vet vem det är, så kom äntligen Andreas Johnson. Vi fick såklart höra Glorious, Sing for me och A little bit of love. Jag gillar honom. Och vilket proffs han var live! Helt klockren.

På det stora hela en riktigt trevlig kväll, och idag när jag ska jobba till fem, så är det såklart strålande sol ute.
Ja, förstår ni nu vad jag menar med att nån jävlas  med mig?
Bered er på spöregn imorgon. Då ska nämligen jag och Sandra till Vattendraget för att lyssna på Kristofer Åström. Han är lite halvbra live, men charmig. Lyssna på honom
här.

Ha en trevlig helg allihop. Och glöm inte paraplyet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback