Snart semester...

5 timmar kvar till semestern! Ahh... :)
Jag har visseligen fullt upp idag. Mycket som ska hinnas med innan man går härifrån, men det är lugnt. Jag fixar det. Allt är under kontroll (försöker jag iaf intala mig själv).
Så, vad ska jag då göra under mina 16 lediga dagar? Allvarligt? Ingen aning. Förstår ni? Maria, planerarfreaket nummer 1 har inga planer! Alls! Det är helt sjukt...
Så, känner ni att ni vill umgås med lilla mig så är det bara att höra av sig. Jag är tacksam för alla förslag.
Bada, minigolf, fika, film, picknick- vad ni vill! Ring så kommer jag...
Jag kommer antagligen att vara uttråkad redan på tisdag.

Idag ska jag äta "avskedslunch" med Sabina. Nej, hon ska inte flytta hundra mil (iaf inte idag) eller gå upp i rök eller nåt sånt, men när jag kommer tillbaka till jobbet om två veckor så har hon semester, och sen ska hon vara mammaledig till typ 2009! Jag kommer kanske att dö. Man vet inte...
Iaf så kommer det att bli ytterligare lite tråkigare på jobbet. (Ja, Carro, jag saknar dig fortfarande).
Jag vill passa på att önska Bina en härlig ledighet, och du, du vet väl att jag kommer att hälsa på ofta och lära ditt barn alla de där sångerna? Eskil som drunknade och dog, och kungen som blev skjuten mitt itu och sånt.
Det måste varje barn kunna om de ska kunna bli så där välanpassade som jag. Hehe

Och som ni alla vet så har jag fortfarande inte köpt den där kabeljäveln som behövs för att få igång min dator hemma, så det här blir det sista ni hör från mig på ett tag, om jag inte lånar en dator hos föräldrarna nån dag.
Är det inte lite pinsamt att mitt sista bloggande är så förbannat tråkigt? Jag har ingenting att säga, men skriver ändå. Precis som jag gör jämt, men då pratar jag istället för att skriva. Ja, jag vet, det är drygt, men ingen tvingar er att läsa detta, eller hur? :)

Här kommer lite musik som ni kan lyssna på när jag är borta:
Tomas Andersson Wij sjunger Carolas Evighet
REM:s Michael Stipe sjunger Nightswimming
Ok, det här är lite pinsamt, men den här låten har alltid berört mig. Little Willie John, med Peter LeMarc.
Kanske världens bästa låt- Tie a yellow ribbon round the old oak tree
Och så en låt som jag just kom på. Lemon tree. Kommer ni ihåg den?
Slutligen lite David Bowie. Annars kan jag inte lämna er med gott samvete.  Heroes och Absolute beginners.

Så, trevlig semester till mig. Hoppas vi ses.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback