Vädergudarna måste vara tokiga!

Alltså, exakt hur länge har vi haft sol nu? Länge, va? Ja, jag vet.
Hur kommer det sig att direkt man ska göra nånting som kräver fint väder så spöregnar det? Är inte det märkligt?
Jag vet att det bara är en slump. Innerst inne vet jag det, men jag kan ändå inte låta bli att bli fly förbannad på de jävlarna som sitter där uppe och bestämmer att "Haha, idag ska Maria sitta ute och ha picknick. Låt oss öppna alla jävla regnportar idag! Moahahahahaha". Jag lovar att det är så det går till.
Idag när jag vaknade regnade det. På smhi:s hemsida kan man läsa att under dagen i Hallstahammar är regnchansen 0%. Ok...?
Fan, jag trodde att jag skulle kunna vara arg genom hela detta inlägg, men nu kom solen. Jaha...

Ok, nu är jag glad igen (här går det undan). Ikväll ska jag, Sabina och Ann-Sofie in till stan och ha picknick på Vattendraget med Carro och sen ska vi lyssna på Andreas Johnsson. Ska bli mycket trevligt, om inte vädergudarna fått reda på att det blivit fel och numera är sol i Hallsta.
För i så fall lär de väl se till att det börjar regna ganska omgående igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback