Musik

Favoriter i mp3n just nu är musik med texter som får mig att känna.
För mig har altid texterna varit viktigare än musiken. Är låten bra men inte texten så tröttnar jag snart.
Det här är vad som strömmar genom mitt huvud om ni ser mig nynna för mig själv. För det gör jag ofta.

The Ark- One of us is gonna die young
Winnerbäck- Brustna hjärtans höst
Kent- Klåparen
Elin Sigvardsson- If I
REM- Nightswimming
Anna Ternheim- Tribute to Linn
The mamas and the papas- Make your own kind of music
Gary Jules- Mad world
Lou Reed- Walk on the wild side
Oasis- Don't look back in anger

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja du..mad world är ju lysande..ska nog lägga in den på min tio i topp-lista som måste omvandlas till en tjugo i topp-lista för att det finns för mycket bra musik..haha..

Postat av: Jeanette

hey babe..take a walk on the wildside..också mycket bra..hade nästan glömt den..haha

2007-03-21 @ 19:31:18
URL: http://jeanettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback