Otålig? Vem? Jag?

Kom just på att jag gömt rapportera viktminskningen denna veckan. -0.9 kg blev det till slut (4.7 totalt nu). Och jag är såklart inte nöjd. Det blir man väl visserligen aldrig, men jag tycker att allt under ett kilo är dåligt. Iaf när man har så pass mycket att ta av som jag har. Jag vill ju att det ska gå fort. Jag är en otålig människa. På alla områden.
Jag har enormt svårt för att vänta på saker. Jag är nyfiken också. Vansinnigt barnsligt nyfiken. Jag är en sån som läser slutet först i böcker för att veta vad jag har att vänta mig.
Jag planerar sönder min fritid veckor i förväg och vill veta vad som händer överallt hela tiden.
Jag är helt enkelt inte så bra på att vänta...

Detta gör ju såklart att jag missar alla spontana saker som folk vill dra med mig på. Och om jag följer med så spenderar jag mycket tid med att tänka på det som jag egentligen hade tänkt göra. Varför kan jag inte bara släppa den galna dominerande planera-delen av mig själv för en sekund och släppa loss?

Ni får träna mig. Hitta på något spontant och tvinga med mig!

Det behövs...


Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

Darling... Jag är oxå otålig, som faaan. Med tanke på alla de förbannade grönsakerna jag köpt borde fettat rasa av i drivor. Undrar om man kan göra som H. Simpson och sälja det då???

2007-03-14 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback