Solljuset strömmar bort alla drömmar...

Tur att kortet roade nån iaf. :D

Jag vet att jag är tjatig och låter som en pensionär, men det var väldigt vilket fint väder vi har! :)
Imorse när jag cyklade till sporthallen kl 6.15 (ja, det är för att ni ska få dåligt samvete som jag berättar det) så var det ju ljust och inte ens kallt ute! Och medan jag simmade såg jag hur solen gick upp utanför.
Nu är jag i Kolbäck och solen bländar mig genom fönstren, och det är bara härligt, och jag mår så himla bra.

Idag blir en lugn dag. Ingen vv denna vecka. Ekonomin är tyvärr inte vad den borde vara eftersom mina bästa jeans gick sönder i helgen och jag var tvungen att köpa nya (i en mindre storlek!).
Jag är märkligt peppad inför denna enorma kamp jag har framför mig. Det förvånar mig varje dag. Jag har slutat äta framför tv:n och jag kan numera gå in i affärer utan att komma ut med någon form av godis eller fikabröd.
Jag vet inte var min kraft kommer ifrån, men den har väl gömt sig i åratal någonstans där inne i min hjärna och samlat ihop sina trupper. Det tackar vi för...
Jag behöver verkligen göra det här. För min egen skull. Inte för att folk ska tycka att jag är snyggare eller för att passa in i samhällets sjuka ideal. För min skull. För att jag ska må bra. Jag säger som Jeanette: om  jag sen skulle bli en babe på köpet så kommer jag ju inte att klaga. :)

Och när de sagt hur du ska vandra
och delat ut alternativ
så finns det ändå många andra
men från ett annat perspektiv


Och förresten, Vårdledare Flodberg. Ännu ett enormt grattis till nya jobbet! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback