Some days are made for smoking...


Vaknade imorse med väldigt dåligt med röstresurser, ont i huvudet, hosta och som om inte det var nog, dessutom mensvärk.
Världen är inte snäll mot mig idag, men allt detta tog ett par Ipren kol på. Thank you! :)
Nu är jag bara lite hes. Låter som jag kommit i målbrottet ungefär. Haha
Det här är en sån dag som jag helst skulle vilja ligga på sängen och stirra i taket och pilla mig i naveln, tänka för mycket och kanske lyssna på deppig musik eller eventuellt gräva ner mig i en riktigt bra bok.

Idag är det dags för viktväktarna igen. Som ni nyss läst så är jag inte i toppform idag, vilket brukar visa sig på vågen. Jag blir alltid så nojjig. Jag vill ju att det ska gå bra, men nu måste jag ju erkänna att jag fuskat denna vecka. Jaja, lika bra att gå dit och ta konsekvenserna av mitt handlande.
Det är nyttigt att se att fusket inte går obemärkt förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback