Ge mig helg...

Idag känns det som att nån hoppar på mitt huvud strax ovanför högra ögat. Det gör ont!
Ipren vill inte hjälpa och jag har startat en hatklubb mot snoret. Dessutom regnar det oavbrutet.
Igår var läget ungefär likadant såklart, eftersom jag var ledig. Skulle hälsat på Jessica, men jag ville inte smitta dem. Axel hade precis varit sjuk, så...
Jag låg istället hemma i soffan, pratade med Magnus, Kristina, Jocke och sen Magnus igen. :)
Åt glass och försökte ta mig igenom en bok som jag fick för 2 år sen. Förbannat trög, men jag ska igenom den!
Alltså, en helt seg torsdag, och idag- en ännu segare fredag. Ska jobba till fem. Hurra!
Lyssnar på Stop crying your heart out med Oasis och hoppas att klockan ska gå fort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback