He sang all night long...

Måste det blåsa så vansinnigt jävla mycket!? Jag blir helt galen.
Jaja, idag lyssnar jag på Bowie's Lady Stardust (icke att förväxla med Ziggy Stardust) och njuter av solen.
Har en lunchdejt med Jeanette kl ett och sen ska vi tydligen ut och gå med Anna-Karin. Mycket trevlig dag framför mig. Dessutom har jag snygga byxor och en tröja som jag glömt att jag ägde (och ja, den är snygg).
Jag trodde att jag skulle spendera hela efm i tvättstugan, men jag mitt ljushuvud hade glömt att boka, så nu måste jag gå upp kl 7 imorgon. BLÄ!
Men skit i det, det är ju fortfarande fredag.
Imorgon är en annan dag (det är ju schlagertider, jag kunde inte låta bli.)...

Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

Sömnproblem???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback