Hypokondriker?

Nu har jag äntligen vunnit kampen mot förkylningen, men istället fått ont i nacken och ryggen. Inte speciellt ovanligt för att vara jag, men i söndags upptäckte jag en knöl i nacken, så nu är jag övertygad om att jag har cancer och kommer dö. Dramatisk hypokondriker? Vem? Jag?
Iaf, satt i telefonkö till vårdcentalen imorse i några timmar kändes det som, och fick sen prata med en sköterska. Hon tyckte väl att hon skulle titta på det iaf och mumlade nåt om svullna lymfkötlar efter förkylningen. Det gjorde mig såklart inte ett dugg lugnare, eftersom min hjärna kan vara orerhört övertygande om att det är nåt livsfarligt.
Ska dit imorgon, och sen antagligen få en remiss till sjukgymnasten för mina axlar och min rygg. Kan ju vara bra iaf eftersom jag typ har ont i dem jämt men aldrig kommer till skott med att ringa...

Ikväll ska jag, Sabina och Ann-Sofie på bio. Vi ska se Pirates of the Caribbean 3. Hoppas att den är bra. Jag ska äta massor med popcorn och dregla över Johnny Depp iaf. Hehe

Kommentarer
Postat av: Jeanette

åh, är jag avis eller?!! vill också se pirates...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback