Lång helg så man orkar med den långa jobbarveckan. Hehe

Jag har haft en riktigt lång helg nu. 4 lediga dagar på raken är man inte direkt bortskämd med tyvärr...
Lördagen och söndagen försvann ganska fort ,liksom pengarna som betalades ut i fredags. Haha
Jag hann iaf hälsa på hos Jeanette och få skjuts till Kolbäck för att köpa en massa jord.
I måndags skulle jag egentligen jobba, men jag tog en spontan semesterdag. Planterade om några små plantor, fick ner dahliorna i jorden och stod sen och beundrade mitt verk i ungefär 5 sekunder innan jag kastade mig på cykeln till tåget för att åka till stan och träffa Jocke.
Var där i några timmar, åt glass på Global och gick i alla affärer. :)
Hem till Anna-Karin på kvällen. Åt tacos, tittade på min dvd med Melodifestivalens favoriter och gick sen till Skantzen. Brasan brann faktiskt i år till skillnad från förra året. Den är visserligen i sjön, men man blev varm ändå.


image16

Träffade Sandra, Sabina, min familj och tyvärr väldigt lite folk som vi kunde skratta åt. :)

Kallt var det också ska jag säga, men vi höll ut till fyrverkerierna kom iaf.

image17

Gick hem till A-K igen, åt popcorn och satt sen och pratade i flera timmar. Det blev till slut så att alla meningar började med "Kommer du ihåg när vi...?" och det var mycket vi kom ihåg. Kul att få minnas lite.
Vi har en hel del härlig historia tillsammans. Man hinner mycket på 20 år...

Igår satt jag i soffan nästan hela dagen. Läste flera böcker, pratade med Magnus ungefär 4 ggr och var förbannad över att det inte var nån sol ute. Skön helg iaf. Och välbehövlig.
Nu är jag tillbaka på jobbet. Startade dagen med simning och nu är jag igång igen efter soffliggandet.
Men, det är ju snart helg igen, så...


Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

Var det verkligen bara 4 ggr???

2007-05-02 @ 18:08:08
Postat av: mia

Ok, kanske var det fem...

2007-05-03 @ 10:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback