What a beautiful day...

Jag har haft en underbar helg!
Gick upp tidigt i lördags trots att jag kokade jordgubbssylt halva natten. Kokade gröt och satte mig i soffan för att titta på film. Gick igenom lådorna och hittade Love! Valour! Compassion! som är en riktig liten pärla i filmvärlden som jag inte sett på länge.
Åkte till Sandra sen och vi tog en promenad till åsby för att köpa blommor till min mamma. Härligt att träffa Sandra igen. Det var alldeles för länge sen. Barnen sov, så vi fick dessutom vara ensamma. :)
Tog en till promenad på kvällen. Det var alldeles ljuvligt sommar-kvälls-soligt ute.
Igår gick jag också upp tidigt för att åka och heja på vårt jobblag i triathlontävlingen. De var jätteduktiga!
Solen sken som aldrig förr och det var jättemysigt. Iaf för oss som bara behövde titta på medan de slet halvt ihjäl sig. Hehe
Åkte till mamma sen. Firade mors dag med jordgubbstårta, Sofias jordnötskakor och en krockettävling som urartade ganska fort. Det började med att vi skulle spela med Anja, och slutade med att jag, Sofia och Ulrika tog över hela spelet och blev helt galet vinsttokiga. Haha
Slappade till Brothers & Sisters igår kväll och somnade väldigt gott sen kan jag säga...


image25


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja, hon sa att hon inte kunde komma..=( hoppas att sandra kan då.
jag gillar boken jättemycket, har snart läst ut den, då ska jag börja läsa jaktsäsong..=D
fick förresten ditt sms igår, men jag hade väl inga pengar så jag kunde inte svara. pratade du med henne? och hur gick tävlingen? kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback