Lycka

image111

Igår var en riktigt bra dag. Jag fick ju cykla i snöfall, simmade, jobbade ca 4 timmar tills Magnus kom.
Åt asgod kinamat, fick stryk i Fraggel-spelet 2 gånger! Fick söt present, åkte till stan, åt ännu mer god mat på Gränden, strosade runt, fikade på Konserthuset, träffade Sabina och lyssnade sen på en underbar Rikard Wolff...
Jag var helt lycklig i magen när jag somnade. Sov hela natten, och satan vad skönt jag sov.
Tack för en underbar dag!

Idag är det enda jag ska komma ihåg att gå till bokhandeln kl 17. Björn Hellberg är där och signerar sin nya bok Trofésamlaren, och jag har LOVAT min mamma att hon ska få den signerad i julklapp. Jag kommer nog inte överleva om jag glömmer det. :-/

Kom också på att det är mindre än 2 veckor tills vi ska på Lars Winnerbäck. Jag, Sandra och Anna-Karin. Jag längtar så det pirrar i magen. Hoppas att ni också gör det.

Nu- fika.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack själv.... loooooooser! :p
Hade ju hoppats att få se Jeanette där på gallerian eller vad det heter, ja, vid Espirit iallafall...
Jag håller mentalt på att förbereda mig på kryssning och att klämma karlar (enbart snygga mer eller mindre gay-inriktade) i skrevet. Är dom mindre inriktade och blir sura får jag väl knuffa fram Maria som nyss blivit singel och säga att hon klämmer vidare... Ska ha hur skoj som helst iallafall :)

2007-11-08 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback