sorg

Imorse när jag skulle mata mina fiskar så var Ester död. Ja, jag är visserligen inte så överraskad eftersom hon varit konstig ett tag, men ändå. Min lilla Ester Williams. Ziggy var också konstig imorse (inte så att han simmade upp och ner, men...), men det är nog för att han saknar sin kompis. Nu är han alldeles ensam.

Apropå något helt annat, så tog jag en massa kort på biblioteket i lördags för att kunna göra en mall till mitt pepparkakshus. När man tänker på bibliotekshuset så ser man bara en stor kub som sitter ihop med en annan kub (bussterminalen). Otroligt lätt projekt tänkte jag för ett tag sen.
När man sen börjar gå runt huset så märker man ganska snart att så inte är fallet. Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet. Vi får se. En sak är iaf säker, och det är att jag åtminstone tänker prova.
Går det så går det, annars går det åt helvete, som det heter...
På söndag ska det byggas. Nån som vill hjälpa till?

Kommentarer
Postat av: IMT

ha en jättebra dag!!

Postat av: Maria Vuitton

May she rest in peace.

2007-11-26 @ 08:23:03
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: sandra

*kramar*
lilla söta ester.
f.ö så tror jag inte du vill ha min bakfyllehjälp på söndag :o

2007-11-26 @ 08:29:33
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: Kristina

stackars gumman då...lilla Ester. Jag kan köpa en annan fisk till dig om du vill så stackars Ziggy får sällskap..Puss och Kram

2007-11-26 @ 15:34:41
Postat av: Magnus

Jag beklagar sorgen.

2007-11-26 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback