Back on track...

Så, jag gick till viktväktarna igår, och sen maj/juni när jag var där sist så hade jag bara gått upp 1,5 kg!!!
Jag var helt chockad, men jag antar att jag kan tacka Sandra och stavarna för det. Allt jag ätit har troligtvis vägts upp av motionen.

Jag är ledig imorgon och har ingenting inbokat på hela helgen, eller jo, ett litet besök hos Sabina och Albert kanske, men tro inte att jag kan ligga och lata mig på soffan för det.
Min lägenhet ser nämligen ut som Jerusalems förstöring. Jo, jag vet att oftast när jag säger att det är stökigt så är det inte det, men nu är det verkligen förskräckligt!
Kläder överallt, i den överfulla tvättkorgen, på byrån och på golvet. Diskbänken är fullständigt gömd under all disk och dammråttorna bygger bo i hörnen.
På balkonen är det vissen djungel för tillfället. Blomlådor ska tömmas och dahlia-knölar grävas upp och tas in.
Usch, nån som vill ha lite besök i helgen?

Lever iaf i nån slags optimistisk tidszon, så jag tog med lite böcker hem inför helgen:

Anthony Horowitz- Dödens fält
Janet Fitch- Saknaden
Rick Riordan- Percy jackson och titanernas förbannelse
Frances Hardinge- Mosca Mye och de bannlysta böckerna
Åsa Anderberg Strollo- Bryta om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback