Hang in there

Viktväktarna- dag 5

Fortfarande inget fusk! Jag är helt imponerad av mig själv.
Första veckan brukar vara helvetisk, men det är helt ok. Har fortf inte kommit till den punkten där jag kan gå in i en affär utan att vilja stoppa ner allt godis jag ser i korgen, men det blir nog bra snart.
Räddningen kom när jag insåg att en tablettask Salta katten bara är 1 point! Hurra! Mitt liv är räddat.
Usch, vad tragisk jag är...

Helgen blev ganska lugn. Hade ledig fredag som jag spenderade med att tvätta fönster, diska, röja hela balkongen och släpa saker till återvinningsstationen.
Gick en lång promenad när jag tröttnat på städandet. Tog vägen genom skogen och drog fötterna efter mig i löven och andades in höstluften. Helt ljuvligt. Det enda som saknades var lite sällskap (Sandra! Känn dig träffad.).

I lördags var jag hos Sabina och hälsade på och kramades lite med Albert. Han är helt otroligt söt, det där barnet, men så har han ju att brås på också.
Skönt att träffa Sabina lite. Jag saknar ju henne hela dagarna nu.

Har matat halva mp3:n full nu. Winnerbäck, REM, Kent, The Ark, Eva Dahlgren. Rikard Wolff, Bowie mm.
Härligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback