Helgen

Helgen började bra med Annas födelsedagsfest på å och bmb. Vi hade jättetrevligt, och jag är så glad att Monica bytte pass med mig så att jag kunde komma. Men nu saknar jag Anna ännu mer. Så blir det alltid när jag träffar henne. Men det är ok. Det är bara att stå ut.
Åkte helvetesbussen hem på natten och gick upp tidigt. Åkte till åsby med mamma och Kristina och sen hade vi kalas för mamma ända tills jag blev hemskjutsad till jocke för lördagens stora fest.
Förfesten var underbar och festen också, ända tills en viss otroligt falsk och omogen intrigmakare börjar snacka skit högt och ljudligt och tjafsar och sen lyckas låtsas som att han bryr sig. Herregud, kan folk bara växa upp nångång?! Jag orkar inge mer snart...
Men jag hade iaf roligt nästan hela tiden.
Och Sandra, sluta med ditt dåliga samvete. Du kommer att bli medtvingad nästa gång. Moahahahahaha

Förresten så beställde jag en ny mp3-spelare i fredags. Nästan lika som Sandra tror jag, fast blå.
Jag är så trött på att varje gång jag vill ha nån ny musik i min mp3 så måste jag radera nåt, och nu har jag kommit till den punkt där det inte går att radera nåt mer, för då överlever jag knappast.
Måste ha en till. 2 gb den här gången. Måste ju räcka ett tag iaf.


                                                 image101



Kommentarer
Postat av: sandra

den var ju jättesnygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback