Jag kan ju...

Gårdagens vägning gick hur bra som helst.
Jag hade lyckats bli av med 2,6 kg på två veckor. Trots pizzan i lördags.
Åkte hem lite gladare efter att ha köpt en jättefin ljuslykta i form av en vit uggla som belöning.

Dessutom har jag på ca 2 dagar lyckats bli beroende av fecebook. Jag har ett husdjur i form av en flygande ursöt giraff vid namn elsa, som jag matar med jordgubbar, och så har jag fått en växande present av sandra och dessutom har jag hittat vänner som jag inte pratat med på evigheters evigheter.

Idag ska jag spendera efm i Kolbäck, vilket iofs kan vara bra, för där får man vara relativt ostörd, och jag har fem böcker att läsa till Läseklubben.

Provade dessutom byxorna till min Karlsson på taket-kostym igår, och herregud vad jag skrattade. De är sjukt osmickrande. Ni kommer dö om ni får se mig i dem, men det får ni förhoppningsvis inte.
Dessutom måste man göra propellerljud när man går, säger min mamma.
Det är klart tveksamt om jag kommer att göra det. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sandra

meh. det är klart att propellerljuden måste vara med! jag har ju redan förberett odin ;)
och brallis sjunger "kasson kasson vädens bästa kasson" ;)

Postat av: Jeanette

haha..fan att jag inte har ett barn att ta med..får jag komma ändå?? =P

2007-10-18 @ 15:45:36
URL: http://jeanettew.blogg.se
Postat av: Jeanette

och för övrigt är det ingen större överraskning att du kan.. grattis till viktnedgången..=D

2007-10-18 @ 17:27:41
URL: http://jeanettew.blogg.se
Postat av: sandra

jeanette: du kan väl sno ett barn nånstans? måste ju finnas hur många som helst som bara dräller runt på västerås gator..? ;)

2007-10-18 @ 17:40:07
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: sandra

tack vad snäll du är!!!! :D

2007-10-18 @ 17:58:41
Postat av: jeanettes kompis annica :)

Vad duktig du är :) jag blir imponerad :)

2007-10-18 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback