Ny bok- nya upplevelser

                                                            image104

Jag köpte ett par böcker till mig idag. Var nere och grattade bokhandeln på 10-årsdagen och passade på att handla lite till mig själv. Köpte en bok som jag velat läsa länge. Den heter "Cathy's bok" och ser ut som en borttappad dagbok. På framsidan står: "if found call (650)266-8233" och öppnar man så hittar man en massa bifogade lappar med klotter och internetadresser.
Cathy's pojkvän är försvunnen. Hon letar och redovisar alla ledtrådar i boken. Tanken är att man själv ska kolla klipp på youtube, hitta ledtrådar till webbadresser, ringa telefonnummer och helt enkelt lösa mysteriet tillsammans med henne.
Jag är otroligt taggad. Mitt enda problem är ju att jag inte har nån dator hemma, vilket gör att jag inte kan tillåta mig att läsa den här boken hemma, för jag blir ju så galet nyfiken.
Eller så ringer jag er och så får ni hjälpa mig. Ok? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback