Kreta-fredag

Ok, nu har vi varit har i ca ett dygn. Resan hit gick bra trots forsenat flyg. Flygresan var spannande/laskig/rolig och gick jattebra! Ingen turbulens alls. Vi sag ut ocksa, men bara lite. Shit, det var svarare an jag trodde att skriva utan de tre sista bokstaverna, men hoppas att ni fattar.
Vi hamtade bagaget och sen vantade bussresan fran helvetet. Bussen snirklade sig upp och ner pa smavagar, och jag som vanligtvis blir illamande madde ju inte sa himla bra. Jag trodde arligt att jag skulle do, och min enda fasa just nu ar vetskapen om att jag maste gora samma resa igen om bara tva veckor, men innan det har jag forhoppningsvis hittat ett apotek med aksjuketabletter. Hoppas.
Badade lite igar efter att vi checkat in pa vart hotell som for avrigt ar gulligt med bra personal.
Imorse gick vi och kopte farskt brod och passade pa att kopa pa oss smirnoff ice i 0,7 liters flaskor. Hihi
Fick inte bada idag pga ordentlig blast, sa vi tog en promenad till Gamla stan. Hittade ett Haagen-Dazs-cafe pa vagen dar 3 kulor bara kostade 5,20 euro. ooops. Forsta och sista gangen vi gick dit, men gott var det.
Har legat lite pa stranden nu iaf. Fatt lite farg tror jag.
Nu ar jag sakert missat en massa. Skrev namligen detta plus en massa annat, men det forsvann nar jag forsokte publicera det. Suck.

Jo, Sandra, kan du gora mig en tjanst?
Kan du ringa Hallsta harcenter och boka en tid till mig hos Thea den 27/9? Bara klippning och viken tid som helst pa dagen gar bra. Tack. :)

Bilder fungerar dessutom inte att lagga in. Ni far forsoka forestalla er en lang strand och blatt vatten uan bild. haha

Puss pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Kristina, mamma och pappa

Låter som att ni har det bra. här regnade det igår..suck..höstväder. Jag, kristina var på 20 år efter 9:an-träff igår. jättekul!!
Pussar och kramar till er båda huliganer från Kristina, mamma och pappa!

2007-09-09 @ 09:33:48
Postat av: sandra

hej på er i värmen :)
hoppas ni haft en skön helg med en hel del sol så jag får vara riktigt avis när ni är tillbaka på svensk mark igen :p
såklart jag fixar thea; ska bara komma ihåg det imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback