Tillbaka i verkligheten...

Jaha, då var man tillbaka framför datorn på kontoret. Jag vet att det låter konstigt, men det är nästan skönt.

I lördags när jag var ute och cyklade så luktade det höst ute, och jag bara älskar hösten, så då blev jag lite lycklig i magen. :)

Sandra och jag tog en tripp in till Västerås i lördags kväll för att titta på Teatersporten som var pga att det var Kulturnatt. Vi skrattade oss igenom det och sen drev vi runt lite på stan resten av kvällen/natten.
Det var trevligt. Jag har saknat henne...

Här kommer ett par bilder till från semestern.

Utsikt från balkongen en tidig morgon:

image98

Utflykt med Fredrik och Fatima till södersidan:

image99

Och så Jocke, jag tänkte ta med chips till festen på lördag. Hoppas att det är ok.

image100

Iaf, nu sitter jag här och småfryser, ochn det är bara skönt. Man blir lite trött på att svettas efter ett tag, men gud, vad skönt vi har haft det. Och ja, vi kommer nog snart iväg igen. Nu ska jag jobba. Förvånansvärt lite papper på mitt skrivbord faktiskt. Betyder det att jag faktiskt inte jobbar så mycket som jag tror i vanliga fall, eller...? Hmm... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback