Allt jag tar vid blir till....grus?

Idag ska jag bara jobba halva dagen, sen ska jag till stan och shoppa upp halva lönen. Minst.
Nej, men allvarligt, jag är i desperat behov av vårkläder- och skor. Allt jag äger verkar vara svart och fö varmt, eller trasigt.
Och också passa på att äta lite lunch och skvallra med Carro, och lämna in lite försenade böcker på biblioteket.
Ja, jag vet, jag borde veta att man ska lämna i tid, men det är inte så lätt faktiskt.

Igår lyckades jag tappa dessutom min nya cykel i marken, så cykelkorgen blev helt platt på ena sidan. Sen tappade jag lyset också, så att jag fick plocka delar och montera ihop det igen. Sista biten hittade mamma imorse.
Jag har sedan hängt och tryckt som en galning på cykelkorgen, och nu ser den nästan rak ut igen. Men bara nästan.
Allvarligt, vad är det för fel på mig? Allt jag rör vid går typ sönder. Det här börjar bli löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback