Det man inte har i huvudet...

Gick ner till Ica idag för att köpa mat på lunchen.
Träffade A-K och när vi hamnade i kassan så hade jag såklart ingen plånbok i väskan.
Som tur var så hade hon pengar, så jag behövde inte gå hungrig.
Började genast gå igenom hela gårdagen i huvudet. Var hade jag gjort av plånboken?
Visste att jag tömt väskan jag lånade av A-K i helgen, och jag betalade ju tåget hem, så den måste varit med så långt.
Var ju såklart tvungen att gå hem och kolla om den verkligen var hemma. Hann förbanna det här året flera ggr (det går automatiskt nu) innan jag (30 m från mitt hus) kom på var den var. I andra jackan. Den som jag tog på mig när jag sprang ner och köpte pizza igår kväll.
Så nu har jag fått lite motion iaf. Det var säkert bra(med tanke på pizzan). Foten håller dock inte med.

Kommentarer
Postat av: A-K

Åhh, jag sa ju att jag kunde skjutsa dig!!

2008-04-07 @ 14:37:13
Postat av: Magnus

Sprang ner och köpte pizza? Om du kan springa så tycker jag inte synd om dig faktiskt!
Jag har köpt nya jobbskor idag, såna däriga MBT-skor.. Man övar upp balansen på dom.. hihihi.. Man får en bättre hållning och minskar risken för felbelastning. Sulorna är rundade så man kan gunga som faan! Kanske något för fröken Ståhl?

2008-04-07 @ 15:22:54
Postat av: mia

Sprang, är bara nåt man säger faktiskt.
Jag har inte sprungit på flera år.
Och så är det ju inte så långt till pizzerian heller.
Nej, usch, de där skorna låter ju läskiga.
Och dessutom skulle jag bara stå och gunga och glömma jobba. :)

2008-04-07 @ 15:35:08
Postat av: mia

Och A-K:
Jag trodde att jag skulle klara av att inte tänka på plånboken. Men det gick inte, så jag fick gå hem iaf...
Tack ändå.

2008-04-07 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback