Drottning i baren

Gårdagskvällen var helt galet rolig.
Vi var snygga som fan, drinkarna var rosa och underbara, och jag var alldeles alldeles perfekt onykter. Så där så att man kan vara sig själv och bara mingla och dansa utan att bry sig om att nån kollar eller att musiken är så dålig så att man vanligtvis hellre skulle strypa sig själv istället för att stanna kvar och lyssna.
Jag sjöng mitt allra vackraste i karaokebaren till The Ark's The worrying kind, och sen blev det McD och bussresa innan jag raglade hem och stupade i säng. Tiden från att mitt huvud nådde kudden till att jag sov var nog ungefär 2 nanosekunder.
Förvånansvärt pigg idag dock. Har haft speldejt med brudarna, där jag för övrigt vann i Spökslottet, och ätit en helvetes massa fruktsallad och glass.
Nu ska jag snart sova. Ska ju upp 7 imorgon. Har en känsla av att det kommer bli en lång måndag.
Men vad gör det? A partyqueen's gotta do, what a partyqueen's gotta do...eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback