Hur lever man utan böcker?

Jag älskar våren! Det kommer extremt mycket bra böcker så här dags på året, och jag handlar som aldrig förr.

Just nu har jag en hög som ligger och väntar på att bli lästa, och jag offrar lätt alla tv-program för läsningen.

En del väntar jag fortfarande på. De har inte utkommit än, och jag är pirrigt förväntansfull.

Jag behöver en veckas ledigt i min fåtölj med min bokhög.

Frågan är bara vad jag ska börja med?

Det här är lite av det som ska läsas i vår:

* Picasso valde också Kristinehamn av Marcus Grahn
* Jadetronen av Naomi Novik
* Slam av Nick Hornby
* Dannyboy och kärleken av Daniel Åberg
* Hallelulja liksom av Bob Hansson
* Eclipse av Stephanie Meyer
* Pretties och Specials av Scott Westerfeld
* Hey Dolly av Amanda Svensson
* Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? av Björn Sortland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback