Nytt badrum!

Idag fick jag äntligen veta när de ska börja göra stambyte i min lägenhet.
På måndag.
Tack för den framförhållningen. Verkligen.
Detta betyder alltså att på söndag kväll tar jag mitt pick och pack och odjuren och flyttar till mamma och pappa i fem veckor, och återkommer sen till ett fantastiskt nytt skimrande badrum. *hurra*
Det där med att bo hos föräldrarna borde inte bli ett problem. Det är nästan så att jag längtar lite.
Mina föräldrar är underbara, och lätta att ha och göra med, men ändå, jag är van att bara ta hänsyn till mig själv.
Men hellre bo borta än här när de borrar upp halva huset, bankar ner kakel kl 7 på morgonen och släpar badkar genom trapphuset.
Ska bli skönt att få det gjort. Tänkte fixa lite "före-" och "efterbilder", så ni kan se sen och bli avundsjuka. Hehe
Nu, äta mat och slappa efter simningen.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Men grattis!!

2008-04-09 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback